Jak dokonać zwrotu lub reklamacji produktów zakupionych w sklepie Skgpoland.pl - krok po kroku
Jak zareklamować produkt?
Reklamacja produktu obejmuje produkty uszkodzone. Wybierz tą formę zgłoszenia, jeśli zamówiony produkt jest niesprawny i chcesz zrealizować naprawę gwarancyjną, pogwarancyjną lub zgłosić reklamację na zasadach rękojmii.KROK PIERWSZY / Zgłoś reklamację do sprzedawcy u którego zakupiłeś produkt. W przypadku zakupów w sklepie skgpoland.pl, należy zgłosić reklamację do serwisu sklepu skgpoland.pl. Zabezpiecz i zapakuj uszkodzony produkt zgodnie z wytycznymi:
- dodaj do paczki opis usterki (możesz wykorzystać formularz dostępny TUTAJ
- dołącz dane kontaktowe (adres mailowy, numer telefonu)
- paczka powinna zawierać produkt wraz z akcesoriami, będącymi w oryginalnym opakowaniu przy zakupie
KROK DRUGI / Nadaj przesyłkę na poniższy adres:
Adres dla reklamacji produktów zakupionych w sklepie skgpoland.pl:
Zakręt, ul. Trakt Brzeski 89
05-077 Warszawa-Wesoła
tel. +48 22 773 62 10
e-mail: reklamacje@ntt.pl
KROK TRZECI / Oczekuj na kontakt ze strony serwisu w ciągu 14 dni od momentu dostarczenia reklamacji.
KROK CZWARTY / Aktualny status zgłoszenia można sprawdzić, kontaktując się z serwisem drogą telefoniczną pod nr. 22 773 62 10 lub drogą mailową pod adresem reklamacje@ntt.pl, powołując się na otrzymany numer RMA lub dane nadawcy przesyłki.
Jak zwrócić produkt?
Zwrot produktu obejmuje produkty które są sprawne lecz chcesz je zwrócić z powodu: niezgodności towaru z umową lub skorzystania z prawa do zwrotu towaru w ciągu 14 dni, bez podania przyczyny.KROK PIERWSZY / Pobierz i uzupełnij formularz zwrotu. W późniejszym etapie, dołączysz go do przesyłki. Jeśli wysyłasz zgłoszenie zwrotu mailowo, dołącz go także do wiadomości jako załącznik.
Link do pobrania formularza zwrotu:
KROK DRUGI / Po uzupełnieniu formularza, przygotuj paczkę do wysyłki
- Jeśli jest to możliwe, wyślij produkt w oryginalnym opakowaniu
- Postaraj się zabezpieczyć przesyłkę najlepiej jak to możliwe
- Włóż do środka przesyłki formularz reklamacji z danymi umożliwiającymi identyfikację kupującego
- Przesyłka nie może być nadana z opcją płatności za koszt przesyłki przy odbiorze
KROK TRZECI / Nadaj paczkę na adres sklepu SKG Polska:
Sklep NTT System S.A.
Zakręt, ul. Trakt Brzeski 89
05-077 Warszawa-Wesoła
Teraz pozostało czekać na kontakt ze sklepu z potwierdzeniem otrzymania przesyłki. Proces rozpatrzenia zwrotu trwa zwykle do 3 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki. Następnie zależnie od decyzji, zostaje zlecony zwrot środków na konto, które powinny pojawić się w ciągu 2 dni roboczych.
Jak dokonać zwrotu lub reklamacji produktów zakupionych w sklepie Skgpoland.pl - krok po kroku
Jak zareklamować produkt?
Reklamacja produktu obejmuje produkty uszkodzone. Wybierz tą formę zgłoszenia, jeśli zamówiony produkt jest niesprawny i chcesz zrealizować naprawę gwarancyjną, pogwarancyjną lub zgłosić reklamację na zasadach rękojmii.KROK PIERWSZY / Zgłoś reklamację do sprzedawcy u którego zakupiłeś produkt. W przypadku zakupów w sklepie skgpoland.pl, należy zgłosić reklamację do serwisu sklepu skgpoland.pl. Zabezpiecz i zapakuj uszkodzony produkt zgodnie z wytycznymi:
- dodaj do paczki opis usterki (możesz wykorzystać formularz dostępny TUTAJ
- dołącz dane kontaktowe (adres mailowy, numer telefonu)
- paczka powinna zawierać produkt wraz z akcesoriami, będącymi w oryginalnym opakowaniu przy zakupie
KROK DRUGI / Nadaj przesyłkę na poniższy adres:
Adres dla reklamacji produktów zakupionych w sklepie skgpoland.pl:
Zakręt, ul. Trakt Brzeski 89
05-077 Warszawa-Wesoła
tel. +48 22 773 62 10
e-mail: reklamacje@ntt.pl
KROK TRZECI / Oczekuj na kontakt ze strony serwisu w ciągu 14 dni od momentu dostarczenia reklamacji.
KROK CZWARTY / Aktualny status zgłoszenia można sprawdzić, kontaktując się z serwisem drogą telefoniczną pod nr. 22 773 62 10 lub drogą mailową pod adresem reklamacje@ntt.pl, powołując się na otrzymany numer RMA lub dane nadawcy przesyłki.
Jak zwrócić produkt?
Zwrot produktu obejmuje produkty które są sprawne lecz chcesz je zwrócić z powodu: niezgodności towaru z umową lub skorzystania z prawa do zwrotu towaru w ciągu 14 dni, bez podania przyczyny.KROK PIERWSZY / Pobierz i uzupełnij formularz zwrotu. W późniejszym etapie, dołączysz go do przesyłki. Jeśli wysyłasz zgłoszenie zwrotu mailowo, dołącz go także do wiadomości jako załącznik.
Link do pobrania formularza zwrotu:
KROK DRUGI / Po uzupełnieniu formularza, przygotuj paczkę do wysyłki
- Jeśli jest to możliwe, wyślij produkt w oryginalnym opakowaniu
- Postaraj się zabezpieczyć przesyłkę najlepiej jak to możliwe
- Włóż do środka przesyłki formularz reklamacji z danymi umożliwiającymi identyfikację kupującego
- Przesyłka nie może być nadana z opcją płatności za koszt przesyłki przy odbiorze
KROK TRZECI / Nadaj paczkę na adres sklepu SKG Polska:
Sklep NTT System S.A.
Zakręt, ul. Trakt Brzeski 89
05-077 Warszawa-Wesoła
Teraz pozostało czekać na kontakt ze sklepu z potwierdzeniem otrzymania przesyłki. Proces rozpatrzenia zwrotu trwa zwykle do 3 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki. Następnie zależnie od decyzji, zostaje zlecony zwrot środków na konto, które powinny pojawić się w ciągu 2 dni roboczych.
Jak dokonać zwrotu lub reklamacji produktów zakupionych w sklepie Skgpoland.pl - krok po kroku
Jak zareklamować produkt?
Reklamacja produktu obejmuje produkty uszkodzone. Wybierz tą formę zgłoszenia, jeśli zamówiony produkt jest niesprawny i chcesz zrealizować naprawę gwarancyjną, pogwarancyjną lub zgłosić reklamację na zasadach rękojmii.KROK PIERWSZY / Zgłoś reklamację do sprzedawcy u którego zakupiłeś produkt. W przypadku zakupów w sklepie skgpoland.pl, należy zgłosić reklamację do serwisu sklepu skgpoland.pl. Zabezpiecz i zapakuj uszkodzony produkt zgodnie z wytycznymi:
- dodaj do paczki opis usterki (możesz wykorzystać formularz dostępny TUTAJ
- dołącz dane kontaktowe (adres mailowy, numer telefonu)
- paczka powinna zawierać produkt wraz z akcesoriami, będącymi w oryginalnym opakowaniu przy zakupie
KROK DRUGI / Nadaj przesyłkę na poniższy adres:
Adres dla reklamacji produktów zakupionych w sklepie skgpoland.pl:
Zakręt, ul. Trakt Brzeski 89
05-077 Warszawa-Wesoła
tel. +48 22 773 62 10
e-mail: reklamacje@ntt.pl
KROK TRZECI / Oczekuj na kontakt ze strony serwisu w ciągu 14 dni od momentu dostarczenia reklamacji.
KROK CZWARTY / Aktualny status zgłoszenia można sprawdzić, kontaktując się z serwisem drogą telefoniczną pod nr. 22 773 62 10 lub drogą mailową pod adresem reklamacje@ntt.pl, powołując się na otrzymany numer RMA lub dane nadawcy przesyłki.
Jak zwrócić produkt?
Zwrot produktu obejmuje produkty które są sprawne lecz chcesz je zwrócić z powodu: niezgodności towaru z umową lub skorzystania z prawa do zwrotu towaru w ciągu 14 dni, bez podania przyczyny.KROK PIERWSZY / Pobierz i uzupełnij formularz zwrotu. W późniejszym etapie, dołączysz go do przesyłki. Jeśli wysyłasz zgłoszenie zwrotu mailowo, dołącz go także do wiadomości jako załącznik.
Link do pobrania formularza zwrotu:
KROK DRUGI / Po uzupełnieniu formularza, przygotuj paczkę do wysyłki
- Jeśli jest to możliwe, wyślij produkt w oryginalnym opakowaniu
- Postaraj się zabezpieczyć przesyłkę najlepiej jak to możliwe
- Włóż do środka przesyłki formularz reklamacji z danymi umożliwiającymi identyfikację kupującego
- Przesyłka nie może być nadana z opcją płatności za koszt przesyłki przy odbiorze
KROK TRZECI / Nadaj paczkę na adres sklepu SKG Polska:
Sklep NTT System S.A.
Zakręt, ul. Trakt Brzeski 89
05-077 Warszawa-Wesoła
Teraz pozostało czekać na kontakt ze sklepu z potwierdzeniem otrzymania przesyłki. Proces rozpatrzenia zwrotu trwa zwykle do 3 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki. Następnie zależnie od decyzji, zostaje zlecony zwrot środków na konto, które powinny pojawić się w ciągu 2 dni roboczych.